2009.10.18. 21:02 ReklámFail

Ez a hét is elment

Hófehérke egy ágyban piheg a hét félmeztelen törpével, miközben jóízűen szívja cigarettáját, és füstkarikákat ereget. Eddig maximum csak a Disney filmek felnőtt átirataiban láthattuk az ártatlan hercegnőt efféle szituációkban.

De ez itt most mese, ez egy sör reklám. Az elmúlt héten ezzel a kampánnyal hírdette az ausztrál Jamieson vállalat új málna ízesítésű sörét. Az alapgondolatuk az volt, hogy ezzel a hasonlattal próbálják meggyőzni fogyasztóikat, hogy a gyümölcs ízesítésű sör igen is jó sör, és "minden, csak nem édes".

A reklám megjelenésével igencsak feldühítette a Disney-t, aki ugye a mese jogainak kizárólagos tulajdonosa. Ezért az internetről hamar eltávolították a teljes kampányt és már a honlapja sem elérhető, miután a reklámcég beismerte, hogy van némi hasonlóság az ötletük és az ismert Hófehérke történet között. Ki gondolta volna :)

forrás 


A blogról

Nem épp reklámszociológia a blog témája. Kerül ide minden, ami félresikerült reklám, hirdetés, plakát vagy cégtábla... legyen az szándékos, véletlen, vagy akár photoshop :)

Ha tudsz hasonlót, ami nálad is kiverte a biztosítékot, küldd el a reklamfail@gmail.com-ra!