2009.09.26. 23:20 ReklámFail
Hasi tasi nem újdonság
Itt az idő, hogy reklámfilm is kerüljön a blog-ra. Gondolom az új Raiffeisen reklámot már sokan sok helyen kielemezték, de talán itt is elfér egy post alkalmával.
Vajon a készítők miért gondolták azt, hogy egy újabb autónak támaszkodó faszagyerek lesz az ő legnagyobb dobásuk is? Mert ami a Szigetnek bejött, nem is egyszeri húzásként, hanem egy teljes kampányt a karakterre építve, nem biztos, hogy ez egy bankkal is működik, pláne ezzel a lókupeccel. Nem is azért, mert nem lenne kellően vicces (tényleg nem az), hanem akaratlanul is ott az a savanyú mellékíz a szádban, hogy ezt már láttad valahol, és nem is olyan régen. Az egész 30 másodpercet a hasi-tasi kifejezés menti meg, nyilván adni kellett valami beszólást a nézőnek is. Ez az amire mindenki emlékezni fog belőle, és ha már idézik, azzal el is érték a céljukat a készítők :)
Most ez lesz a sláger? Már várom az autónál feszítő izomtibi Coca-Cola kampányt, vagy intimbetét reklámot is.