2009.10.26. 16:52 ReklámFail

Extrém zsírégetés

Ismeritek azokat a hirdetéseket, melyekről már messziről sugárzik, hogy közük sincs a valósághoz.

Aki a kép láttán még rákattint a hirdetésre, az már elég idióta ahhoz, hogy bármit el lehessen neki adni. Mert ugye azt senki nem hiszi el, hogy a bal oldali női szumó birkózó és a jobb oldalon álló hölgy egy és ugyanaz a személy lenne. Ehhez elég kicsit jobban megnézni az arcukat.

Maximum egy éhes cápa (vagy egy szerep a Fűrész 15-ben) segíthetne a nőnek annyi kilót leadni, amennyit a reklám állít, jobb oldalán egy "diéta utáni dívává" öltöztetett manökennel. Félreértés ne essék, nem azt mondom, hogy nem lehet ennyit fogyni, csak ez a két kép ebben a hirdetésben nem lehet ugyanaz a fogyási sikertörténet. Akkor sem állnának távolabb egymástól, ha egyiken Soma mama, a másikon pedig egy üveg sör lenne.


A blogról

Nem épp reklámszociológia a blog témája. Kerül ide minden, ami félresikerült reklám, hirdetés, plakát vagy cégtábla... legyen az szándékos, véletlen, vagy akár photoshop :)

Ha tudsz hasonlót, ami nálad is kiverte a biztosítékot, küldd el a reklamfail@gmail.com-ra!
süti beállítások módosítása