2009.12.30. 18:07 ReklámFail

Amire még a sampon sem képes

Ezek régebbi, ámde jópofa Head & Shoulders karikatúrák. Hogy hogyan köthető össze a sampon a különböző gyermekkori traumákkal? Valahogy így:Some things even we, can’t get out of your head.Azaz: Vannak dolgok, amiket még mi sem szedhetünk ki a fejedből. via:fuckyeahads


2009.12.30. 17:52 ReklámFail

Csajozós verda

Ez a reklám nekem tetszik. Tetszik, hogy egy autógyártó megenged magának ilyen poénokat. A Mazda MX-5 plakátján nem is az autóé a főszerep, mindenki biztosra veszi, hogy az autó igazán dögösre sikeredett, és kellően figyelemfelkeltő és csábító fegyver lesz. Egyetlen dologra…


2009.12.29. 12:54 ReklámFail

Tűzijáték az arcunkba

Egy szót sem értek abból, amit ebben a holland reklámban beszélnek, de a végén a morbid poénon úgyis besírsz. A reklám mondanivalója természetesen nyelvtől függetlenül is tökéletesen érthető, fontos és időszerű probléma is így 2 nappal a szilveszteri petárdaláz előtt. Az…


2009.12.29. 09:21 ReklámFail

Valódi hamisítvány

Valódi hamis órákBevallom nem tudom igazán értelmezni ezt a táblát. Az, hogy kiírják, hogy hamisítvány, az valahol dícsérendő. Legalább tudod, hogy mennyire feszíthetsz az itt megvett rolekszeddel a következő falubálon. De valódi hamis órák? Nekem ebből az következik, hogy a…


2009.12.29. 03:55 ReklámFail

Pihenő a kispadon

Magában ez az egyszerű pad nem is lenne olyan különleges, de az ötletessége már annál jobban díjazható. A padot egy divatbutik helyezte el az üzlete előtt, és rádobott egy táblát, hogy "Ülőhely utatkozó férjeknek". Míg az asszony bent vásárolja halomra a blúzokat…


2009.12.28. 19:58 ReklámFail

Lefejezték a Mikulást

Hogyan adja a tudtunkra egy kétségbeesett kreatív ügynökség, ha pénzügyi nehézségek miatt ügyfelei nagy része úgy dönt, jelentősen lecsökkentik karácsony környékén a hírdetésekre fordított keretüket? Lefejezik a mikulást. Jelképezve ezzel, hogy ők is kénytelenek…


2009.12.28. 19:40 ReklámFail

Placentát a hajadra

Egy rosszul megválasztott név mennyire tehet tönkre egy terméket? Mennyire lehet sláger cucc egy hajerősítő sampon Placenta (méhlepény) névvel? Vagy ez valami merőben új technológia, és az őssejteket már hajápolásra is használhatjuk? Ha ezen múlik, az én hajam gyenge marad :)


2009.12.28. 10:27 ReklámFail

Automata minden esetre

Végre itt egy nasi automata, mely a legkülöfélébb igényekre is fel van készítve. Széles kínálat csokival, mogyoróval és soft pornóval is, ha épp arra éheznél.


2009.12.28. 02:05 ReklámFail

Haszontalan holmik a fa alatt

Biztosan vannak közöttetek is olyanok akiknek a karácsonyi ajándéka nem állt meg a zokni, nyakkendő, parfüm kreativitási vonalon, de itt most pár olyan cuccot láhattok, ami nem kapható akárhol. Ezeknek az égvilágon semmi értelme kb, ne is keressétek. Még ha elméleti síkon lenne…


A blogról

Nem épp reklámszociológia a blog témája. Kerül ide minden, ami félresikerült reklám, hirdetés, plakát vagy cégtábla... legyen az szándékos, véletlen, vagy akár photoshop :)

Ha tudsz hasonlót, ami nálad is kiverte a biztosítékot, küldd el a reklamfail@gmail.com-ra!
süti beállítások módosítása