2009.10.28. 08:06 ReklámFail
Cicikóla Halloween-re a Pepsitől
Nem kellett sokat várni, hogy megérkezzen az idei Halloween első marketing zakója.
Nos, a Pepsi nem szerette volna, ha az ő üdítős dobozai kimaradnak az amerikai ünnepet körülvevő hisztériából, ezért limitált szériás ruhákba öltözette azokat. A dobozok valószínüleg nem az agyonbonyolított dizájnról lesznek híresek. Sokkal inkább arról, ahogyan a boltok polcaira kerültek, főleg a BOO feliratú kanna.
Internetes források szerint külön instrukciókat adtak a forgalmazóknak, hogy a dobozokat ne rakják egymásra a polcokon. Miért? Hát azért, mert ebből kettőt egymásra pakolva, az angol BooB szót adják ki a dobozok, ami jól ismert kifejezés a női mellre.
Hogy ez vajon egy mókás Fail, vagy szándékos reklámfogás tőlük, azt döntsétek el ti.