2009.10.28. 08:06 ReklámFail

Cicikóla Halloween-re a Pepsitől

Nem kellett sokat várni, hogy megérkezzen az idei Halloween első marketing zakója.
Nos, a Pepsi nem szerette volna, ha az ő üdítős dobozai kimaradnak az amerikai ünnepet körülvevő hisztériából, ezért limitált szériás ruhákba öltözette azokat. A dobozok valószínüleg nem az agyonbonyolított dizájnról lesznek híresek. Sokkal inkább arról, ahogyan a boltok polcaira kerültek, főleg a BOO feliratú kanna.

Internetes források szerint külön instrukciókat adtak a forgalmazóknak, hogy a dobozokat ne rakják egymásra a polcokon. Miért? Hát azért, mert ebből kettőt egymásra pakolva, az angol BooB szót adják ki a dobozok, ami jól ismert kifejezés a női mellre.
Hogy ez vajon egy mókás Fail, vagy szándékos reklámfogás tőlük, azt döntsétek el ti.

 via


A blogról

Nem épp reklámszociológia a blog témája. Kerül ide minden, ami félresikerült reklám, hirdetés, plakát vagy cégtábla... legyen az szándékos, véletlen, vagy akár photoshop :)

Ha tudsz hasonlót, ami nálad is kiverte a biztosítékot, küldd el a reklamfail@gmail.com-ra!
süti beállítások módosítása