2009.10.18. 21:02 ReklámFail
Ez a hét is elment
Hófehérke egy ágyban piheg a hét félmeztelen törpével, miközben jóízűen szívja cigarettáját, és füstkarikákat ereget. Eddig maximum csak a Disney filmek felnőtt átirataiban láthattuk az ártatlan hercegnőt efféle szituációkban.
De ez itt most mese, ez egy sör reklám. Az elmúlt héten ezzel a kampánnyal hírdette az ausztrál Jamieson vállalat új málna ízesítésű sörét. Az alapgondolatuk az volt, hogy ezzel a hasonlattal próbálják meggyőzni fogyasztóikat, hogy a gyümölcs ízesítésű sör igen is jó sör, és "minden, csak nem édes".
A reklám megjelenésével igencsak feldühítette a Disney-t, aki ugye a mese jogainak kizárólagos tulajdonosa. Ezért az internetről hamar eltávolították a teljes kampányt és már a honlapja sem elérhető, miután a reklámcég beismerte, hogy van némi hasonlóság az ötletük és az ismert Hófehérke történet között. Ki gondolta volna :)