2009.12.03. 01:02 ReklámFail

Barom, aki energiaitalt iszik?

A Cult Raw Energiaital nem mondhatni, hogy a megszokott utat választotta volna az önmaga reklámozására. Csöppet sem igyekszik senkinek sem szárnyat adni, nem minden márka célja a tökéletes harmónia megmutatása. A reklám egyenesen azt adja a tudtodra, hogy az energiaital vásárlóköre a vezetni képtelen autótolvajok, ribanctaperolók, piti bolti tolvajok és fegyvertartásért lesittelt kisstílű bűnözők közül kerül ki. Azért a felhívás a végén, a videó egyetlen poénjával együtt legalább mókás; nem gyerekenek való! 

Szóval a képlet egyszerűbben: ha nincs más ötleted, állítsd be a vásárlóidat komplett idiótának. Vajon mennyire működik?

via:adgabber


A blogról

Nem épp reklámszociológia a blog témája. Kerül ide minden, ami félresikerült reklám, hirdetés, plakát vagy cégtábla... legyen az szándékos, véletlen, vagy akár photoshop :)

Ha tudsz hasonlót, ami nálad is kiverte a biztosítékot, küldd el a reklamfail@gmail.com-ra!
süti beállítások módosítása