2010.05.26. 00:11 ReklámFail
Reklámok a Lost finálé közben
Vasárnap este, 6 évad után befejeződött az Oceanic 815 túlélőinek szövevényes kalandja a Lost szigetén. A (reklámokkal együtt) két és fél órás dupla záróepizód reklámidejének minden egyes fél perce 177 millió forintba került a hirdetőknek, viszont ezeket az értékes másodperceket baromi jó használta ki a Target. Mivel egy nem mindennapi és egyszeri eseményről volt szó, jópár a tematikában is a Lost-hoz kötött videót készítettek és futtattak a rész alatt. A Füst szörny például egy tűzjelző berendezés reklámjához adott ötletet, a hírhedt számsor bepötyögése pedig billentyűzetet kínál nekünk és így tovább. Nálam csillagos ötös. Íme:
A maradék 3 a tovább mögé rejtve...
via:brandfreak