2010.10.19. 20:43 HDia

Társszerkesztő a reklámfail blogon!

Örömmel jelenthetem be, hogy szerény személyem nyerte el azt a többfordulós pályázatot, melynek díja a patinás Reklámfail Blog társszerkesztői állása. Mivel spontán, merész, de mindemellett megfontolt személyiséggel rendelkezem, úgy véltem, egy rövid, lényegretörő bemutatkozással indítanék.
(
A lehengerlően izgalmas, őszinte és kitárulkozó folytatásért kattintás szükségeltetik!)

HDia vagyok, mely nevet a seregben kaptam, gyengébbek kedvéért elárulom, hogy a H a Humoros szó rövidítése, de ne szaladjunk így előre az élettörténetemben.

1989-ben születtem, és már egészen apró gyermekkoromban kitűntem társaim közül fergetes poénjaimmal, és megnyerő külsőmmel. Az oviban az egész alma csoport belém volt szerelmes, és mindig nekem adták a kakaójukat.

1992 hozta a nagy áttörést, mikor Piri néni, a narancs csoport óvonénije újfajta kiflit akart bevezetni tízóraira. Piri néni nagyon trükkös volt, és azt mondta, aki kitalálja, hogyan szerettetheti meg az újfajta kiflit az ovisokkal, az lecserélheti a jelét Superman-re. Mivel már hónapok óta éreztem, hogy a saját jelem (gomba) nem fejezi ki kellőképpen az egyéniségemet, ezért délutáni alvás közben elkészítettem egy rövidfilmet, melyben egy aranyos kifli azt énekelte, hogy „Én vagyok a kiskifli, ülök a fa tetején!” (az ötletet az óvoda később eladta a Sziget fesztiválnak), és ezzel elkészítettem életem első reklámszpotját.


1994-ben meghívást kaptam egy különleges iskolába, amelyet az FBI üzemeltet világszerte zseniknek, de erről többet sajnos nem mondhatok, mert utána meg kéne öljem a Tisztelt Olvasót.

1999-ben már több híres egyetemen adtam elő világszerte, néha konkrét témákról (pl. Releváns problémák az agglomerációs szegregáció kapcsán), de sokszor csupán stílustanácsokat kértek tőlem olyan neves emberek, mint Barack Obama és a dalai láma, de meg kellett tapasztalniuk, hogy a humor, az intelligencia és a szépség nem tanulható, még tőlem sem.

2001 fontos év volt számomra, hiszen megszereztem ötvenedik felsőfokú nyelvvizsgámat, illetve doktorrá avattak.

 

2002-ben Nobel-díjat kaptam az összes kategóriában, majd kreatív igazgató lettem a BBDO reklámügynökségnél.

2003-ban hatalmas fordulatot vett az életem, ugyanis behívtak a seregbe. Nem emlékszem, milyen háború volt, de köszönhetően pacifista elveimnek, illetve lehengerlő stílusomnak, a harcoló felek azonnal békét kötöttek, én pedig ezredesi kinevezést kaptam, illetve a már korábban említett becenevemet.

2004-ben örökbefogadtam három etióp kisgyereket, akikből azóta diplomata, orvos, illetve sztárfocista lett.

2007-ben könyvet adtam ki korábbi tapasztalataimról, kutatásaimról a génmódosítás területén, a siker valódi titkáról, illetve a globális felmelegedés megállításáról három egyszerű lépésben.

Idén pedig, 2010-ben úgy döntöttem, ideje, hogy igazán hasznos tagja legyek a társadalomnak, tegyek valami emlékezeteset, ezért lettem társszerkesztő itt, a Reklámfail Blogon, ez pedig igen nagy örömömre szolgál, remélem tudom, hogy Önöknek is!

Szívélyes üdvözlettel,

HDia

 


A blogról

Nem épp reklámszociológia a blog témája. Kerül ide minden, ami félresikerült reklám, hirdetés, plakát vagy cégtábla... legyen az szándékos, véletlen, vagy akár photoshop :)

Ha tudsz hasonlót, ami nálad is kiverte a biztosítékot, küldd el a reklamfail@gmail.com-ra!
süti beállítások módosítása